پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دردسر جدید برای مسی ‌ها

آپشن‌های نجومی و پاداش‌های فوق لاکچری فصل قبل تیم مس برای این تیم مشکلات مالی زیادی به وجود آورد و حتی تمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند.

پس از گذشت تنها ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر شرایط در باشگاه مس‌رفسنجان به شکلی پیش می‌رود که بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفته و تمرینات را برگزار نمی‌کنند. شاید بتوان نتایج مس در این ۴ هفته را به همین مسائل ربط داد؛ چرا که برخی بازیکنان از ابتدای فصل نسبت به شرایط مالی باشگاه معترض بودند. آنها هرچند فعلا موفق شدند برخی از مطالبات خود را بگیرند اما مطالبات و آپشن‌های نجونی سال قبل هنوز پابرجاست و شاید بتوان گفت ساکت الهامی و همکارانش چوب اتفاقات فصل قبل این تیم رفسنجانی را می‌خورند.

با این حال با پا درمیانی مدیران این باشگاه نارنجی‌پوشان که خود را برای ادامه پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌کنند، با نظر کادرفنی تمرینات پرفشاری را آغاز کردند.

 تمرینات مسی‌ها در روزهای آینده هم ادامه پیدا می‌کند و به احتمال فراوان دو بازی دوستانه نیز تا از سرگیری لیگ در دستور کار آنها قرار خواهد گرفت.

شاگردان ساکت الهامی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی پذیرای آلومینیوم اراک هستند که زمان و ساعت این بازی هنوز اعلام نشده است. آنها در پایان هفته چهارم با ۲ امتیاز در رده سیزدهم جای دارند و آلومینیوم اراک نیز با ۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول است.

گزارش: نیلوفر مژدهی