پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نخستین بانوی رئیس هیات والیبال کشور

برای نخستین بار یک بانو رئیس هیات والیبال استان قم شد.

در مجمع انتخابات رئیس هیات استان قم با حضور رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد زهرا بیات با کسب حداکثر آرای برای چهار سال سمت ریاست هیات والیبال را برعهده گرفت.

سعیده سادات خلیلی بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی قم در اینباره به البرز ورزشی گفت: خانم بیات از بازیکنان خوب گذشته ی استان بوده و مدت چهار سال نیز سمت نایب رئیسی استان قم را برعهده داشت به همین دلیل اطمینان دارم که ایشان می تواند به خوبی از عهده ی مسئولیت ریاست هیات استان برآید.

بیات کارشناسی ارشد تربیت بدنی و می تواند به خوبی جای آقای حلوایی رئیس قبلی هیات را پر کند، البته آقای حلوایی به دلیل بازنشستگی کاندید شود ولی در هیات رئیسه با رئیس جدید همکاری کند.

خلیلی که به تازگی از رقابت های استعداد های برتر زیر 16 سال کشور بازگشته است گفت: بیشتر بازیکنان این تیم از شاگردان خودم بودند از 14 بازیکن فقط 2 بازیکن از کانون های دیگر بوده اند. این خانم تحصیلکرده مدیریت تیم والیبال پسران افق قم را در لیگ دسته یک برعهده دارد و به اتفاق احسان محمدی تیم خوبی را تدارک دیده اند.

مربی بین المللی قم در پاسخ به این پرسش که چرا در لیگ برتر در بخش بانوان تیمداری نمی کنند گفت: پول نداریم و دنبال اسپانسر می گردیم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب