پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تیم ملی فوتبال بدون رضا اسدی به بلغارستان رفت

تیم ملی فوتبال ۱۴ شهریور برای انجام دیدار برابر زنیت به روسیه سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فدراسیون فوتبال با قدردانی از تمامی تیم‌های باشگاهی به خاطر همکاری با تیم‌های ملی اعلام کرد به دلیل همراهی تعدادی از بازیکنان سپاهان با تیم امید و تیم ملی بزرگسالان، رضا اسدی برای حضور در دیدار بین المللی تیم سپاهان با زنیت روسیه به تیم باشگاهی خود بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز (دوشنبه) برای انجام مسابقه‌ای دوستانه با تیم ملی بلغارستان با پروازی اختصاصی عازم این کشور شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است روز پنجشنبه شانزهم شهریورماه در دیداری تدارکاتی برابر حریف اروپایی خود قرار گیرند و بعد از انجام این مسابقه دوستانه که ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، ملی‌پوشان با پروازی چارتر به تهران باز می‌گردند تا مهیای دیدار با تیم ملی آنگولا شوند.

قلعه‌نویی در خط حمله برای مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا روی حضور مهدی طارمی در کنار رضا اسدی و شهریار مغانلو حساب باز کرده بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که با هماهنگی قبلی، سردار آزمون به اردوی ملی نیامد تا امیر قلعه‌نویی دستِ بازی در خط حمله نداشته باشد. در آستانه سفر به بلغارستان در حالی لیست تیم ملی مجدداً به‌روزرسانی شد که به درخواست باشگاه سپاهان، رضا اسدی مجوز خروج از اردوی تیم ملی را دریافت کرد و این مسئله بدان معناست که برای ۲ بازی دوستانه پیش‌رو، قلعه‌نویی تنها ۲ مهاجم تخصصی در اختیار دارد.