پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لزوم توجه کارگروه ها و‌مشاوران رئیس جمهوری؛

هاشمی باید به عنوان وزیر در هانگژو حاضر شود!

چند هفته ای از معرفی مهندس کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان سپری شده است.

برگزاری نشست ها و جلسات تخصصی در هانگژو با حضور روسای ورزش و المپیک کشورهای عضو و همچنین رئیس کمیته بین المللی المپیک در چین اقتضا می کند که هاشمی به دلایل متفاوت باید به عنوان وزیر در نشست ها و جلسات حاضر شود.

وی در این مدت کوتاه هم درایت و توانایی خود را به منصه ی ظهور رسانده و به دولت و نمایندگان محترم ‌مجلس اثبات کرده برای این پست خطیر از مدیریت لازم و برنامه های جامع برخوردار است.

از آنجا که در بازی‌های آسیایی هانگژو تمامی روسای ورزش و مسئولان ارشد کمیته های المپیک کشورهای عضو حاضر می شوند و جلسات مهم تخصصی در زمینه مبادلات ورزشی و گردشگری هم برگزار می شود، شرایط ایجاب می کند که ما هم به صورت قوی در این عرصه حاضر شویم.

لذا در این فرصت کوتاه تا سفر آقای هاشمی به هانگژو و بعد از مراسم اربعین لازم است تا کار گروه‌های تخصصی ریاست جمهوری و گروه مشاوران ایشان در اولین زمان به دست آمده به آقای رئیسی پیشنهاد کنند تا نسبت به معرفی هاشمی به مجلس اقدام کنند و...

باید بپذیریم همانطور که ما با مسئولانی که به عنوان سرپرست در وزارتخانه ها و نهادها انجام وظیفه می کنند به صورت کج دار و مریز برخورد می کنیم، دیگر کشورها هم به مراتب با حساسیت های خاص و با ملاحظاتی ویژه با این موضوع برخورد  می‌کنند.

باید توجه داشت در عرصه های بین المللی و مراودات ورزشی و سیاسی حفظ شان و جایگاه نمایندگان اعزامی مهم است و باید با زمان شناسی مناسب در باره آن توجه خاص داشته باشیم.

در ابتدای معرفی کیومرث هاشمی گفته شده بود که وی بعد از بازی‌های آسیایی به مجلس معرفی خواهد شد.

با توجه به اقتضائات گفته شده در سطور پیشین، لازم است این اقدام را به زمان دیگری موکول نکنیم و جایگاه سفرای ورزشی مان را در رقابت‌های مهم  بین المللی مغتنم بشماریم.

نویسنده: احمد میرزاییان‌