پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

لبخند ایتام به قهرمانی آکادمی کشور

مسابقات لیگ جوانان آکادمی های کشور با حضور ۲۶ تیم از ۱۷ استان کشور در سه مرحله برگزار شد.

در مجموع ۱۱۱ مسابقه برگزار شد و در نهایت چهار تیم: لبخند ایتام تهران، مهرسان تهران، مدرن پیشرفته مشهد و سپاهان اصفهان به دور پایانی صعود کردند.

تیم لبخند ایتام با پیروزی مقابل سپاهان میزبان به فینال مسابقات راه پیدا کرد و تیم مدرن مشهد نیز با پیروزی مقابل مهرسان تهران به دیدار پایانی رسید، در پایان تیم لبخند ایتام موفق شد با نتیجه یک بر سه تیم مدرن مشهد را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند، همچنین تیم سپاهان با پیروزی مقابل مهرسان به مقام سوم دست یافت.

تیم ایتام با حمایت مجید رحمانی که یک موسسه خیریه را هدایت می کند در لیگ برتر هم تشکیل تیم بانوان کرده است تا یکی از سازنده ترین مربیان بانوان استان تهران یعنی اعظم عیدی تنها نماند.

عیدی مانند مربیانی دیگری که در گوشه و کنار کشور دست اندرکار سازندگی و پرورش بازیکنان هستند یک سوال گلایه آمیز از فدراسیون والیبال دارند، جایگاه مربیانی که با کمترین امکانات بازیکن می سازند و تحویل تیم ملی می دهد کجا است چرا مربیانی که حتی یک بازیکن نساختند و تیمی هم نداشتند عزیز می شوند و بدون مقدمات در تیم ملی جای می گیرند؟

این پرسش بار ها از البرز ورزشی شده اما هیچکس در والیبال بانوان پاسخگو نیست، فدراسیون والیبال باید شفاف در اینباره صحبت کند.

ناگفته نماند که سرمربی تیم قهرمان اعظم عیدی، کمک مربی: آرزو زندی  و  سرپرست: فائزه بهشتی

گزارش: جمشید حمیدی