پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آمادگی پیش دربی با چاشنی اعتصاب

بازیکنان این بار به سیم آخر زدند!

تمرینات استقلال قرار است به زودی آغاز شود اما گویا مشکلاتی وجود دارد!

اعضای تیم استقلال قرار است با اعلام نکونام برای حضور در دور جدید تمرینات آماده شوند اما آغاز تمرین استقلالی ها با حواشی و اما و اگرهایی همراه است.

چند بازیکن استقلال قصد حضور در تمرینات را ندارند و حسابی از مدیران تیم شاکی اند!

قرار است نکونام چهارشنبه از سفر دبی بازگردد و از همان روز تمرینات را استارت بزند اما با توجه به مشکلات بازیکنان اوضاع پیچیده است.

تعدادی از بازیکنان در تماس با سرمربی تیم به وی اعلام کردند که تا مبلغ قرارداد فصل قبل خود را کامل دریافت نکنند در تمرینات حاضر نمی شوند و این بار وساطت و معرفت نیز کارساز نیست!

اکثر بازیکنان سی تا چهل درصد از فصل قبل طلب دارند و این بار تهدیدشان جدی است.

از طرفی نکونام نیز رابطه خوبی با باشگاه ندارد و مدیران نیز اقدامی در مورد جلب رضایت بازیکنان انجام ندادند تا دلخوری و اعتراض ها ادامه دار شود.

استقلال دربی را پیش رو دارد و سرمربی تیم در این مقطع تلاش می کند تا تیم را از حواشی دور کند اما با نظر منفی بازیکنان و مشکلاتشان در تیم اوضاع خوب پیش نمی رود و نکونام در آستانه بازی مهم تیمش با مشکلات حاشیه ای روبرو شده که علاوه بر کمبود بازیکن و بی تفاوتی مدیران باید با مشکل بزرگ اعتصاب نفرات تیم نیز دست و پنجه نرم کند و اوضاع را آرام کند!

سعی نکونام راضی کردن بازیکنان برای همراهی و حضور در تمرینات است اما باید دید مدیران و شخص خطیر چه واکنشی در مقابل اعتراض شدید بازیکنان در آستانه دربی نشان می دهند.

گزارش: سوده رحمانوند