پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار دنیای توپ گرد

جبهه گیری اسپورتینگ علیه طارمی

اخبار مهم فوتبال از آن جهت مورد توجه ما قرار گرفته است که یک طرف قضایای آنها ایرانی هستند که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون برای رفتار غیر ورزشی و تمارض مهدی طارمی در بازی پورتو و آروکا جریمه‌شدن این بازیکن را خواستار شد. اسپورتینگ البته بدون ذکر نام این بازیکن ایرانی، در بیانیه‌ای با اشاره به سه حرکت طارمی برای کسب پنالتی برابر آروکا، آن را سه شبیه‌سازی دانست که می‌تواند به تصمیم‌گیری اشتباه تیم داوری بیانجامد.

اسپورتینگ با تاکید بر فوریت اقدامات لازم برای بازیابی چهره فوتبال پرتغال اعلام کرد این رفتار بی‌احترامی کامل به داوران و سایر بازیکنان را در پرتغال نشان می‌دهد. در یکی از صحنه‌ها، داور از طریق تلفن همراه، پنالتی گرفته‌شده روی مهدی طارمی را به دلیل مشکل در سیستم داوری ویدیویی برای تیم پورتو برگرداند.

سر و کله ساپینتو پیدا شد!

ریکاردو ساپینتو پس از شکایت 327500 یورویی، برای دریافت 307 هزار یورو حکم گرفت. روی ماتا که برای دریافت 43 هزاریورو شکایت کرده بود، به مقدار 23 هزار یورو رای گرفت.

پائولو میگوئل (مربی بدنساز) و همچنین ژائو آبرئو (آنالیزور) نیز هرکدام پس از شکایت 22570 یورویی، موفق به دریافت رای 9300 یورویی شدند. طبق حکم فیفا که روز گذشته ابلاغ شده، باشگاه استقلال به مدت 45 روز فرصت دارد تا این مبالغ را به شاکیان پرداخت ک

سه لژیونر در تیم امید

تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از حضور در تاشکند برای دیدارهای گروه E مرحله اول انتخابی المپیک، تاکنون ۲ جلسه تمرینی را در این کشور پشت سر گذاشته است.

امین حزباوی و علی پوردارا، ۲ بازیکن لژیونر روز گذشته برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کردند و اللهیار صیادمنش نیز صبح امروز خود را به کادرفنی معرفی کرد تا همه بازیکنان دعوت شده در اختیار رضا عنایتی قرار بگیرند. ملی‌پوشان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ فردا اولین بازی خود در این رقابت‌ها را مقابل هنگ‌کنگ برگزار خواهند کرد‌