پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یک عکس – یک نگاه

از حسرت گرفتن دیپلم تا ارتباط با رافائل نادال

مشکات الزهرا صفی تنیسور جوان ایرانی که برای بازی های آسیایی هانگژو آماده می شود امروز در حاشیه ی بازدید مهین فرهادی زاد نکاتی را اشاره کرد که به گوشه هایی از آنرا می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: صفی با اشاره به اینکه با رافائل نادال که در گرنداسلم استرالیا او را دیدم در ارتباط هستم، عنوان کرد: با او و دیگر مربیان در ارتباط هستم و برای من آرزوی موفقیت دارند و امیدوارند که هرچه زودتر در گرنداسلم‌ها دوباره آنها را ببینم.

ملی پوش تنیس ایران در بازی های آسیایی در مورد اینکه آیا تصمیم دارد برای پیشرفت تنیس خود به آمریکا برود تاکید کرد: هر کسی به آمریکا می‌رود می‌خواهد از امکانات استفاده کند. بازیکنان اروپایی نیازی ندارند به آمریکا بروند چون اروپا مهد تنیس است و من هم یک مربی اروپایی در اختیار دارم و امیدوارم  شرایط فراهم شود و کنارم بماند. تجربیاتش را در اختیار من و بازیکنان دیگر قرار دهد.

دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران در پاسخ به این پرسش که بزرگترین حسرت او در رده جوانان چه چیزی بوده است، گفت: قرار بود شرایطی فراهم کنند که دیپلم بگیرم، اما این اتفاق رخ نداد و مجبور شدم مانند یک دانش آموز عادی در شهریور امتحانات را بدهم و دقیقا  این امتحانات با برگزاری مسابقات گرنداسلم آمریکا مصادف و باعث شد این رویداد بزرگ را که می‌توانستم در آن باز هم برای ایران تاریخ‌سازی کنم را از دست بدهم. همچنین مسابقات ویمبلدون را هم به دلیل صادر نشدن ویزا از دست دادم. این در حالی بود که در جدول اصلی حضور داشتم و می‌توانست تجربه خیلی خوبی برای من باشد.