پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سخن روز

عواقب حوادث دنباله دار در استقلال

جنگ بین خطیر مدیرعامل کم تجربه باشگاه استقلال با سرمربی همین باشگاه بدجوری بالا گرفته است تا جایی که در وتو کردن یکدیگر رو در بایستی را کنار گذاشته و علاقه ای به برقراری ندارند.

مدیر باشگاه استقلال که با تلاش عوامل‌ کنار دستی اش راه به تلویزیون پیدا کرده بود چنان ناپخته سخن گفت که نه تنها مشکلی از کوه مشکلات از استقلال باز نشد، بلکه گره اختلافات محکم و باز نشدنی تر به نظر آمد.

نکونام نیز هرگز عقب نشینی نکرد و عملکرد مدیر باشگاه را کم رنگ جلوه می دهد البته نکونام به پشتوانه هواداران اینگونه مقابل مدیریت‌ مقاومت از خود ایستادگی نشان می‌دهد.

متاسفانه در باشگاه استقلال شرابط مساعد نیست و مدیرعامل و سر مربی به دنبال کنار زدن یکدیگر هستند، ‌طبیعی است که در این احوال، تیم استقلال آسیب خواهد دید.

با توجه به رقم خوردن حوادث دنباله دار ماندگاری خطیر و نکونام به صلاح خودشان و تیم و باشگاه نیست زیرا دو طرف درگیر هرگز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند و شاید ناچار شوند که از این باشگاه بروند.

از نگاه ما کنار زدن یک طرف قضیه هم نمی تواند آرامش را بر‌قرار کند، زیرا کنار رفتن یک طرف عملا جانبداری محسوب خواهد شد و طرف پیروز همچنان خود را ‌یکه تاز این میدان خواهد دانست.

گزارش: اکبر عزیزی