پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ادعای پیکان؛ بازی سپاهان باید سه بر صفر شود

باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تغییر نتیجه دیدار این تیم با سپاهان شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر، هفتم شهریور در تهران برگزار که پیکان این دیدار خانگی را با نتیجه ۳ بر یک به حریف اصفهانی واگذار کرد. حال بعد از گذشت یک هفته این باشگاه هم خواهان تغییر نتیجه این دیدار شد.

پس از آن که سریال شکایت‌ها علیه باشگاه سپاهان در خصوص نقص ماده ۵۱ آغاز شد، مدیران باشگاه پیکان هم دست به کار شدند و نامه شکایت خود از سپاهان را به سازمان لیگ و سایر نهادها ارجاع دادند.

پیکان در نامه خود به موضوع نقض ماده ۵۱ مقررات انضباطی که رعایت کلیه الزامات مندرج در کلیه دستورالعمل‌ها را عین قانون دانسته، اشاره داشته و از سازمان لیگ درخواست کرده با توجه به اینکه تیم اصفهانی، با انعقاد قراردادهایی بیش از سقف تعیین شده، قانون را دور زده، نتیجه دیدار با سپاهان تغییر کرده با رای کمیته انضباطی ۳ بر صفر به سود پیکان شود.

پس از باشگاه‌های استقلال و تراکتور، حالا پیکان سومین رقیب این فصل سپاهان است که در اعتراض به عدم رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها، علیه این تیم اصفهانی دست به شکایت برده و امیدوار است با رای کمیته انضباطی، نتیجه دیدارشان تغییر کند.

پیش پیکان، باشگاه پرسپولیس، استقلال وتراکتور چنبن در خواستی از سازمان لیگ داشتند.