پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازیکنان جدید در لیست نکونام نیستند!

گلر انتخابی خطیر اخراج شد

داستان خرید بازیکن جدید و از همه مهمتر گلر ذخیره برای استقلال به داستان بی پایانی تبدیل شده است.

جواد نکونام در استقلال با مشکلات بسیاری روبرو شده است و همچنان با علی خطیر در کش و قوس فراوان است.

اخیرا اتفاق جالب دیگری در استقلال رخ داده و نکونام گلر سوم تیم را که با نظر مستقیم خطیر و مدیربرنامه ای که با مدیران استقلال کار می کند از تمرینات اخراج کرده و به این دروازه بان اجازه تمرین کردن نداده است.

سرمربی استقلال اعلام کرده تنها بازیکنانی را در تمرینات تیمش همراهی می کند که به انتخاب خودش و با نظر مستقیم وی جذب استقلال شدند!

سرمربی استقلال که پیش از این مخالفت خود را با جدایی سعیدی فر اعلام کرد در حال حاضر با حضور محمد کیا مخالف است و کوتاه نیز نمی آید.

نکونام معتقد است که این گلر انتخاب وی نیست و سعیدی فر با مخالفت کامل وی از استقلال جدا شده و این مربی نیز حاضر به همراهی مدیریت در این نقل و انتقال نیست و ترجیح می دهد با دو دروازه بان قدیمی در تیم کار کند که هردو همراه تیم امید ایران هستند!

این اتفاقات در حالی برای استقلال رخ می دهد که اختلاف خطیر و نکونام به معضل بزرگی برای این تیم تبدیل شده و استقلال در آستانه دربی پایتخت پر از مشکلات و حاشیه است.

مدیر برنامه کیا مدعی است که مشکل این دروازه بان بزودی حل می شود و کیا می تواند در تمرینات حاضر شود اما نکونام حاضر به حضور این گلر نیست و وی را انتخاب کادرفنی تیمش نمی داند!

گزارش: سوده رحمانوند