پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

الهیار با امیدها به آرسنال نزدیک شد؟

تیم ملی امید ایران اولین بازی خود را برد و الهیار صیادمنش گل سوم را به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم امید با هدایت رضاعنایتی در دیداری نه چندان سخت توانست هنگ کنگ را شکست دهد و در صدر گروه خود قرار بگیرد.

بازیکنان امید در این دیدار محک‌خوردند‌ و سرمربی امیدها تا حدودی به شرایط بازیکنان و عملکردشان اشراف پیدا کرد تا در بازی های بعدی با وضعیت بهتری تیم را روانه بازی ها کند.

الهیار صیادمنش پس از مدتها به اردوی امیدها دعوت شد و با اینکه خیلی به فرم ایده آل نزدیک نیست اما توانست با گلی که به ثمر رساند کادرفنی را به خود امیدوار کند.

این بازیکن که گویا از چلسی و آرسنال پیشنهاد دارد از هال سیتی جدا شده و قصد دارد در باشگاه بزرگتری به فوتبال خود ادامه دهد.

این بازیکن تمرینات هال سیتی را ترک کرده تا در بازی های آسیایی به عنایتی و تیمش کمک کند و در بازی با هنگ کنگ نیز با به ثمر رساندن گل سوم نوید روزهای خوب در خط حمله امیدها را داد.

الهیار با پاس خوب پوردارا که آماده به نظر می رسد نام خود را به عنوان گلزن تیم ملی مطرح کرد تا حضور موفقش در این بازی ها به انتخاب باشگاه بعدی اش کمک کند و بتواند به بهترین گزینه پاسخ مثبت دهد.

حال باید دید این بازیکن کمتر دیده شده در ادامه بازی ها چه عملکردی دارد و تا چه اندازه می تواند به عنایتی و تیمش کمک کند.