پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دربی پایتخت در قطر

وی ای ار مشکل ساز است یا تماشاگران!

خبر جالب برگزاری دربی در کشور قطر! ادعای عجیبی که کاملا جدی مطرح شده است.

اولین بازی لیگ برای استقلال و پرسپولیس پس از دیدارهای تیم ملی و امیدها دربی است و اعلام شده که قرار است این بازی درکشور قطر برگزار شود و این خبر جدی بنظر می رسد!

این در حالی است که مدیران فدراسیون همچنان بدنبال فراهم‌کردن سیستم وی ای ار هستند تا اوضاع را تغییر دهند اما این اتفاق تابحال رخ نداده و اگر برگزاری این بازی در قطر قطعی شود مشخص می شود که بدلیل مشکلات وی ای ار و فشار فدراسیون جهانی دربی در تهران برگزار نمی شود!!

شنیده می شود این بازی قرار است با حضور تماشاگران و به هدف درامدزایی برگزار شود اما باید دید این اتفاق عجیب در فوتبال ایران رخ می دهد؟

آن چیزی که مشخص است اینکه دربی بازی مهمی است و ناظران فیفا و ای اف سی مانند حضور تماشاگران خانم برای راه اندازی سیستم وی ای ار نیز فدراسیون فوتبال را تحت فشار قراردادند تا در این مورد اقدامات اصولی انجام گیرد.

البته که حضور تماشاگران نیز در ورزشگاه آزادی با مشکلاتی همراه است که مهمترین آن ترمیم استادیوم و مشکلات داخلی برای حضور هواداران است.

باید منتظر ماند و دید که با پایان بازی های تیم ملی و امیدها این دربی که قرار است سی شهریور برگزار شود در تهران انجام می شود یا اخبار مربوط به برگزاری بازی در دربی درست است.

گزارش: سوده رحمانوند