پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
با مصدومیت بیرانوند

دلیل اصرار گل‌محمدی مشخص شد

با مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس، دلایل نگرانی و اصرار سرمربی این تیم برای جذب یک گلر خارجی خوب بیش از پیش مشخص شد.

مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان بازی دوستانه ایران و بلغارستان شوک سنگینی را به پرسپولیس و هوادارانش وارد کرد. از این رو وی در اولین فرصت ازکشاله‌اش ام‌آر‌آی می‌گیرد تا کادر پزشکی سرخپوشان به‌طور دقیق بتوانند وضعیتش را بررسی کند. 

اینطور که به نظر می‌رسد مصدومیت کشاله‌این دروازه‌بان جدی است و بعید است تا روز بازی با النصر شرایط بازی پیدا کند. مخصوصا اینکه اگر ریسک کند با پارگی کشاله مواجه شده و مدت بسیار بیشتری دور از میادین خواهد بود. 

به‌هر‌حال اگر او این دیدار حساس را از دست بدهد گل‌محمدی مجبور است امیررضا رفیعی یا مهرشاد اسدی دو دروازه‌بان زیر 21 سالش که هنوز تجربه بازی در لیگ برتر را پیدا نکرده‌اند مقابل یاران رونالدو به میدان بفرستد. در چنین شرایطی است که اهمیت نگرانی این مربی در خصوص به خدمت گرفتن دروازه‌بان خارجی مشخص می‌شود. 

چند هفته قبل حتی بیرانوند در گفت‌وگویی ادعا کرد نیازی به هزینه کردن جهت جذب دروازه‌بان خارجی ندارند و بهتر است از این بودجه برای جذب بازیکن دیگری استفاده کنند. با این حال با گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر نیاز به یک جانشین خوب برای بیرانوند بیش از پیش مشخص شد.

گزارش: نیلوفر مژدهی