پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مهاجم استقلال تحت تاثیر شکایت خارجی ها!

آرمان رمضانی به استقلال نوتیس داده و این اقدام مهاجم استقلال بسیار عجیب بنظر می رسد!

مهاجم سربه زیر استقلال هم سرانجام به ستوه آمد و با شنیدن خبرهای بسیار در مورد شکایت افراد مختلف وی نیز صلاح را در این دید تا یک نوتیس جدید به قبلی ها بیافزاید و مدیران استقلال را هوشیار کند!

این بازیکن که مدتی قبل در لیست مازاد جواد نکونام قرار داشت پس از عدم جذب بازیکنان مورد نظر مربی تیم و کمبود بازیکن به تمرینات بازگشت پیش از جدایی با مدیران استقلال توافق کرد و مبلغ قابل توجهی از بدهی اش را بخشید اما در حال حاضر مدعی اصلی دریافت مطالباتش است!

رمضانی بیش از دومیلیارد از طلبش را بخشید تا علاوه بر مسئولان هواداران را نیز از خود راضی کند اما در حال حاضر وی مدعی اصلی دریافت پول در بین بازیکنان تیم است.

این بازیکن به دلیل بخشش بخشی از طلبش حالا مدعی شده و خواستار دریافت باقی پولش است.

از طرفی یکی از مسئولان استقلال مدعی است که باشگاه اوضاع مناسب مالی ندارد و در حال حاضر بدهی خارجی ها که از استقلال شکایت کردند در اولویت قراردارد اما آرمان هم فرصت ده روزه به مدیران داده تا در این مدت باشگاه نه میلیارد طلب وی را پرداخت کند!

استقلال چهل روز فرصت دارد بدهی ساپینتو و دستیارانش که کم هم نیست را پرداخت کند و از طرفی هم باید بازیکنان فعلی تیم را راضی نگه دارد.

به همه اینها باید مشکلات درآمدزایی را نیز افزود که باشگاه در این امر نیز تا به حال ناموفق عمل کرده است.

حال باید دید برخورد خطیر و نکونام با این تصمیم مهاجم تیم چیست و باشگاه چه اقدامی انجام می دهد تا بازیکن تیمش را در این شرایط نا مناسب و برهم ریختگی باشگاه راضی نگه دارد!

گزارش: سوده رحمانوند