پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پخش مستقیم مسابقات اتحادیه جهانی کشتی

یوسفی فر: با برند ایرانی در دنیا خواهیم درخشید

بار دیگر یک برند ایرانی حمایتگر مالی اصلی مسابقات کشتی اتحادیه جهانی شد.

این رقابت ها طی روز های 16 تا 24 سپتامبر در بلگراد صربستان آغاز می شود و نوین چرم کشورمان در کنار نایک برند سرشناس آمریکایی ها اسپانسر عمده و اصلی این پیکار ها معرفی شده اند.

مهندس مهدی یوسفی فر موسس نوین چرم و رئیس هیات کشتی استان البرز در اینباره به البرز ورزشی گفت: سال گذشته نیز حمایتگر مسابقات اتحادیه جهانی کشتی بودیم و بیلبورد این برند ایرانی در تمام صحنه های رقابتی به نمایش در آمد تا جایی که ایرانیان مقیم اروپا و دانشجویان مقیم ایران در صربستان بار ها با افتخار از این اتفاق یاد کرده اند.

هدف مجموعه نوین چرم این است که در بخش بازاریابی بتوانیم صادرات ایران را در کنار برند های بین المللی گسترش دهیم. امسال نیز 72 ساعت بنده با آقای رایکوویچ، رئیس فدراسیون کشتی صربستان دیدار و گفت و کردیم و قراردادی را به امضا رساندیم. ضمن اینکه در نظر داریم برای کشتی گیران ایرانی مدال کسب می کنند جوایز ارزشمندی اهدا کنیم.

پخش زنده مسابقات

مهندس یوسفی فر درباره پخش مستقیم مسابقات اتحادیه جهانی کشتی در تلویزیون نیز گفت: مذاکراتی با شبکه ورزش انجام داده ایم و تلاش می کنیم نگرانی قهرمانان ایران در زمینه پوشش زنده رقابت ها برطرف شود. چراکه اگر بسکتبال متعلق به آمریکایی ها، تکواندو از آن کره جنوبی و جودو ورزش خاص ژاپنی ها است کشتی در ایران ورزش ملی محسوب می شود و بیشترین مدال تاریخ ورزش ایران را گشتی گیران به دست آورده اند هرچند که در مقایسه با فوتبال مظلوم واقع شده اند ولی همواره دل مردم کشورمان را با مدال های خود شاد کرده اند.

وقتی مسابقات ورزشی با موفقیت همراه باشد از نظر شاخص های سلامت در اجتماع، دوری جوانان از اعتیاد و توسعه یافتگی فرهنگی نقش مهمی خواهد داشت. ما کمک به ورزش را کاهش بزه و نوعی مسئولیت اجتماعی می دانیم.

به هر روی مذاکرات نوین چرم ما با صدا و سیما ادامه دارد و در راستای همین نگاه فرهنگی ورزشی است که به پخش مستقیم نبرد یلان ایرانی امیدوار هستیم.

این را هم اضافه کنم که فوتبال در همه جای دنیا ورزشی پرمخاطبی است اما قهرمانان ورزشی نباید مورد تفاوت و تبعیض قرار گیرند به همین دلیل معتقد هستم که اگر در ورزش های گروهی انتظارات روی دوش یک تیم است اما در کشتی فشار ها و انتظارات 82 میلیون نفر متوجه یک قهرمان کشتی می شود و این مهم از نگاه برند نوین چرم دور نمانده و نخواهد ماند.

میهمانان ویژه

موسس برند نوین چرم اشاره کرد: سابالوف از قهرمانان مطرح و جهانی صربستان و رئیس فدراسیون کشتی این کشور میهمان ویژه ما در ایران بودند و ما ضمن اهدای هدایایی به رسم یادبود آن ها را با جاذبه های شهر تهران آشنا کردیم.

این میهمانان وقتی امکانات کمپ فدراسیون کشتی را دیده اند شگفت زده شدند و اظهار داشته اند در دنیا چنین کمپی وجود ندارد و نهایت اینکه ما و ایران هر دو یک تیم هستیم و مخالف آمریکا که ذات استعمارگرانه دارد.

مهندس یوسفی فر درباره پیش بینی خود از عملکرد احتمالی کشتی گیران ایران در بلگراد نیز گفت: از آنجایی که قبل از مسابقات انتخابی المپیک است همه ی تیم ها با تمام قوا به روی تشک می آیند و می خواهند زحمات سه ساله خود را به محک بکشانند. قهرمانان ایرانی مسابقات مهم و بسیار سنگینی را پیش رو دارند اما تیم ما هم قدر است و به آن امید بسیار بسته ایم.

موسس برند نوین چرم در خاتمه یادآورشد که امروز جنگ ملت ها در امور اقتصادی است، دیگر با تفنگ و مسلسل به مقابله هم نمی پردازیم لذا ما هم با برند نوین چرم به جنگ اقتصادی اروپا و همه کشور ها می رویم و امیدوار هستیم از این طریق با معرفی دستآورد های اقتصادی ایران زمینه را برای معرفی سایر برند های ایرانی مهیا سازیم.

تحریریه البرز ورزشی