پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بشیر رمضانی: در برابر ‌بلغارستان متفاوت دیده شدیم

بازیکن سابق تیم های هما، پرسپولیس، نفت تهران و تیم ملی که در ردیف پیشکسوتان قرار دارد در مورد دیدار اخیر تیم ملی مقابل بلغارستان می گوید: باید تحول و تنوع تاکتیکی را در تیم ملی باور داشت.

رمضانی افزود: تیم قلعه نوعی بر خلاف دوران کی روش بازی تهاجمی را در دستور کارش قرار داده است. در مقابل بلغارستان بازی تهاجمی را ارایه دادیم. در کنار ان در بخش حمایت و پوشش و برگشت به عقب یک تیم کاملا تاکتیک پذیر دیده شدیم.

تیمی که مقابل بلغارستان دیده شد،‌ کاملا با برنامه بازی می کرد، هواداران فوتبال عاشق این سبک بازی هستند حتی اگر بازنده هم شود باز‌ مورد قبول هواداران واقع خواهد شد.

تیم ملی اکنون به شرایطی راه یافته که هواداران به ان علاقه مند شده اند. هواداران با تیم قلعه نوعی به مرز آشتی رسیده اند، شک ندارم که در چرخش بازیکنان به تیم ملی نهایتا امیر قلعه نوعی به تیمی خواهد رسید که توانایی و شایستگی قهرمانی در جام ملتهای آسیا را داشته باشد

رمضانی در بخش دیگر از صحبت های خود به مجموعه کادر فنی تیم ملی اشاره داشت و گفت: به اعتقاد من کسانی که از اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی ایراد می گیرند با خودشان مشکل دارند. قلعه نوعی در نظر دارد که به جای یک فکر از چندین فکر استفاده کند، این خیلی خوب است، او فضای باز را تجربه می کند.

سرمربی تیم ملی دیواری که در زمان کی روش در اطراف تیم ملی ایجاد شده بود کنار زده تا امروز شاهد یک فضای باز در تیم ملی بازی تهاجمی و روحیه پیروزی و انگیزه قوی در تیم ملی باشیم. من به روزهای روشن به این تیم ملی بسیار امیدوار هستم.

گفت و گو: اکبر عزیزی