پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آلومینیوم آخرین فرصت الهامی!

کمتر از دو هفته دیگر به بازی مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر باقی مانده و این تیم در خانه میزبان آلومینیوم است. نتیجه این بازی به‌شدت در سرنوشت سرمربی مس تاثیرگذار است.

با نگاهی به نتایج تیم مس در چهار هفته گذشته طبیعی است که مدیران این باشگاه از عملکرد سرمربی تازه وارد خود راضی نباشند. همین دلیل برای مدیران باشگاه مس کافی است تا استارت برکناری الهامی را بزنند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شد مدیران باشگاه مس در کنار نتایج ضعیف ساکت الهامی در تیم‌شان، نسبت به این مربی سختگیر شوند اعتصاب اخیر بازیکنان‌شان و عدم دخالت سرمربی بود چراکه مدیران این باشگاه توقع داشتند آقای سرمربی در جهت از سرگیری تمرینات مداخله کرده و طرف باشگاه را بگیرد.

از سوی دیگر شنیده‌ها از حوالی باشگاه مس رفسنجان حاکی از آن است که در این تیم نیز کودتایی در حال رخ دادن است. شنیده‌ایم بازیکنان این تیم چندان تمایلی به ادامه همکاری با الهامی ندارند.

بازیکنان تیم مس هرچند منکر توانمندی سرمربی‌شان نیستند اما معتقدند با روندی که الهامی در باشگاه مس در پیش گرفته نه‌تنها نمی‌توانند رده پنجمی را بار دیگر تکرار کنند بلکه باید در انتظار جایگاهی به مراتب پایین‌تر باشند. همین هم باعث شده شایعاتی درخصوص کودتای خفیف در تیم مس شنیده شود. کودتایی که به مرور می‌تواند به برکناری این مربی ختم شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی