پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

وینگر رئال بتیس مورد تایید سرمربی استقلال!

استقلال قرار است به زودی از مهاجم و وینگر جدید خود رونمایی کند.

استقلال بنا به درخواست نکونام با چند بازیکن خارجی وارد مذاکره شده و به نظر دو بازیکن مورد تایید نهایی سرمربی استقلال قرار است بزودی در تمرینات حاضر شوند.

بلانکو مهاجم اسپانیایی که اقدامات نهایی برای سفرش انجام شده و قرار است دوشنبه وارد کشور شود تا خود را به سرمربی استقلال معرفی کند.

نکونام که در نهایت نیز علاقه ای به جذب ورده و ماشاریپوف نشان نداد یک وینگر اسپانیایی که سابقه حضور در رئال بتیس را دارد به مدیران معرفی کرد که گویا مذاکرات نیز مثبت بوده و پورتیلو بازیکن مورد تایید نکونام نیز با استقلالی ها به توافق رسیده است.

این بازیکن ۳۳ساله قرار است اقدامات سفرش به ایران را تکمیل کرده و برای قرارداد نهایی و حضور در تمرینات زمان مشخصی را به مدیران اعلام کند.

سرمربی استقلال پیش از این از خطیر درخواست جذب دوبازیکن داشت و حتی اعلام کرد اگر شرایط برای جذب یک مهاجم و یک هافبک فراهم نشود وی با همین نفرات به کار ادامه می دهد اما در حال حاضر سرمربی استقلال به خواسته اش نزدیک می شود تا بدون اما و اگر تیم را برای ادامه بازی ها آماده کند.

حال باید دید این دو بازیکن اسپانیایی و مورد تایید نکونام چه زمانی در تمرینات حاضر می شوند و تا چه اندازه می توانند نظر سرمربی استقلال را جلب کنند.

گزارش: سوده رحمانوند