پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازی های استقلال لغو شد

حسینی می رود خالدآبادی بازمی گردد!

تیم استقلال با برگزاری بازی های لیگ مخالف است و بازی هایش قطعا به تعویق می افتد.

استقلال در حالی تمرینات خود را پس از وقفه ده روزه آغاز کرده که جواد نکونام قصد ندارد بنا براعلام سازمان لیگ تیمش را برای بازی با هوادار آماده کند.

این بازی که طبق اعلام سازمان لیگ قرار است پنجم مهرماه برگزار شود به احتمال فراوان لغو و به زمان دیگری موکول می شود.

مطابق قانون استقلال می تواند به دلیل حضور سه بازیکن تیمش در تیم ملی امید درخواست تعویق بازی هایش را دهد و این اتفاق با موافقت فدراسیون همراه است.

این در حالی است که پیش از این نکونام پس از کش مکش فراوان با سرمربی امیدها حاضر به همراهی حسینی و مطهری با امیدها نبود اما زمانی که بحث تعویق بازی ها مطرح شد کوتاه آمد و به این شرط با حضور دو بازیکن تیمش در جمع امیدها موافقت کرد تا استقلال نیز در این فاصله با شرایط مناسب تری مواجه شود.

البته که قرار است پس از پرواز حسینی و مطهری و حضورشان در تمرین امیدها عنایتی رضایت دهد تا خالدآبادی گلر فیکس امیدها در بازی های گذشته راهی تمرینات استقلال شود و حسینی جایگزین وی شود.

نکونام با کمبود بازیکن رو به روست و به همین دلیل رضایت نمی دهد که تنها دروازبانان تیمش به طور همزمان کنار امیدها باشند و وی تمرینات استقلال را بدون گلر برگزار کند!

با توجه به شرایط استقلال و وضعیت حاکم بازی با هوادار لغو و استقلال تا زمان بازگشت تیم ملی امید به کشور، دیداری را برگزار نمی کند و طبق اعلام مسئولان اولین دیدار استقلال پنج روز بعد از بازگشت امیدها و طبق اعلام سازمان لیگ انجام می شود.

گزارش: سوده رحمانوند