پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چند خبر از پرسپولیس

النصر با رونالدو و هفت خارجی دیگر به تهران می‌آید.

به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان؛ لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر از مدیران تیمش خواسته تا با سفر همه بازیکنانش خارجی‌اش (8 بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو) برای سفر به تهران و برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کنند.

 درویش برکنار نشد

 در روزهای گذشته برخی از رسانه ها از برکناری رضا درویش توسط مدیران این باشگاه در جلسه هیات مدیره خبر داده و تاکید داشتند قرار است نفرات دیگری جانشین رضا درویش در پرسپولیس شوند. در حالی که او نه تنها برکنار نشد بلکه در جلسه هیات مدیره مورد حمایت اعضای نیز قرار گرفت.

ملوان به مصاف پرسپولیس می‌رود

،پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود قبل از رویارویی با النصر عربستان که قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار شود،  روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف ملوان  انزلی خواهد رفت.

مصدومیت امیری نگران‌کننده نیست

وحید امیری در تمرینات اخیر تیم‌ملی از ناحیه همسترینگ دچار درد جزئی شد. بعد از معاینه‌ کادر پزشکی تیم ملی از پای او مشخص شد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی با آنگولا ندارد. ضمن اینکه کادر پزشکی پرسپولیس هم در جریان مصدومیت جزئی کاپیتان ملی‌پوش تیم خود قرار دارند. امیری اگر در بازی با آنگولا فرصت بازی کردن پیدا نکند روز چهارشنبه در ترکیب ثابت پرسپولیس در بازی دوستانه با ملوان به میدان خواهد رفت. موردی که یحیی چه در مورد این بازیکن و چه دیگر ملی‌پوشانش از آن استقبال خواهد کرد.

گزینه پرسپولیس در یک قدمی امارات

با گذشت 5 هفته از لیگ عربستان حمدالله طبق اعلام سایت «اسپورت» عربستان پیشنهادی از باشگاه اماراتی دریافت کرد و سریعا این پیشنهاد را قبول کرد. ستاره مراکشی در حال فشار به مدیریت باشگاه الاتحاد است تا رضایت نامه اش را صادر کنند.

گزارش: نیلوفر مژدهی