پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گنبدی ها با تیم متفاوت در لیگ برتر

رئوفی: به جوانان اعتماد دارم

نقل و انتقالات والیبال باشگاه های ایران کم کم به روز های پایانی منتهی می شود در این بین تیم های دو قطب بزرگ ورزش کشور ارومیه و گنبد حال و هوای خاص خودشان را دارند.

تیم شهرداری گنبد امسال با یک مربی جوان و جدید شرایط متفاوتی نسبت به ادوار گذشته دارد. رحمان رئوفی سرمربی جدید شهرداری گنبد در گفت و گو با البرز ورزشی بازیکنان تیمش را معرفی کرد.

وی گفت: در پست پاسوری به سه بازی ساز جوان امیر افشار، ابراهیم بزمونه و ماهان امامی اعتماد کرده ایم. افشار سال های گذشته عمکلرد خوبی در لیگ برتر به ویژه آذرپیام ارومیه داشت و مورد قبول من است و بزمونه هم پارسال برای تیم پاس گرگان خوب بازی کرد. در پست قدرتی فرهاد قائمی ملی پوش باتجربه سلیم شپرلی و امید شمالی جوان و امید سقلی و متین سلگی را انتخاب کرده ام. در بخش سرعتی ولی علی پور، متین تکاور و یاسین کم را در ترکیب قرار می دهیم و در لیبرویی نیز حمید محمدآلق و رامین مختومی را انتخاب کرده ایم.

رئوفی اضافه کرد: علاقه داشته ایم که همچنان در کنار آقای حمید چوگان باشیم ولی ایشان ترجیح داد بعد از سال ها حضور در گنبد بازی در تیم های دیگر را هم تجربه کند.

وی همچنین از رضا نائینی, عبدالله آذر، عیسی ارمشی و رسول آق چلی به عنوان مربیان تیم شهرداری گنبد یاد کرد. آق چلی که جایزه بهترین بازیکن نوجوانان جهان را در ویترین اتفاقات دارد در اثر دو جراحی پیاپی زانو ناچار شد که ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.

گفت و گو: جمشید حمیدی