پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اظهارات امیدوار کننده ریاست جمهوری در جمع ورزشکاران؛

حمایت همه جانبه از ورزش و احداث ورزشگاه ملی

نقطه کلیدی اظهارات رئیس جمهوری در آیین تجلیل از قهرمانان تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث ورزشگاه آبرومند در شان نظام بود.

سید ابراهیم رئیسی در مراسمی که جامعه ورزش و قهرمانان و ورزشکاران اعزامی به هانگژو هم حضور داشتند طی سخنانی مهم به نکات برجسته ای از کاستی ها و کمبودهای ورزش اشاره داشتند و حامل خبرهای خوب و امیدوار کننده ای بودند.

حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، توجه به ورزش بانوان، برابری پاداش های پارالمپیکی ها با دیگر ورزشکاران و رفع و رجوع مشکلات ورزشکاران از اهم بیانات رئیس جمهوری بود.

اما یکی از کاستی ها و کمبودهایی که در برهه فعلی ورزش ما با آن رو به رو است اوضاع نامناسب ورزشگاه آزادی در آستانه بازی پرسپولیس با النصر عربستان است.

تعمیرات اساسی این ورزشگاه و شکل و شمایل بد سکوهای نیمه تمام آزادی باعث ناراحتی و رنجش خاطر علاقمندان ورزش شده بود و...

خوشبختانه ریاست جمهوری با اهتمام خاصی از لزوم احداث یک ورزشگاه ویژه در شان نظام جمهوری اسلامی صحبت و تصریح کرد ساخت این ورزشگاه اگر چه نیاز به تامین  منابع مالی بیشتری است ، اما باید این اقدام صورت گیرد.

این اظهارات امیدوار کننده بالاترین مقام اجرایی کشور را ارج ‌می نهیم و امیدواریم با رای اعتماد نمایندگان مجلس محترم به وزیر پیشنهادی دولت، هر چه زودتر حضور کیومرث هاشمی در ساختمان سئول تثبیت و زمینه تحقق منویات رئیس جمهوری در باره احداث ورزشگاه ملی عملیاتی شود.. در این زمینه انتظار می رود نهادها و سازمان‌های ذی مدخل با توجه ویژه و در کمترین زمان این‌پروژه مورد نیاز ورزش و فوتبال کشور را عملیاتی کنند.

حیف است ورزش ما در منطقه از این امکانات بی بهره باشد.

به ویژه آنکه رقبای آسیایی در منطقه از امکانات و تاسیسات خوبی برخوردار هستند و محدودیت های فعلی در کشور به ویژه تعمیرات ورزشگاه آزادی در آستانه بازی پرسپولیس با النصر اسباب نگرانی همه شده بود.

نویسنده: احمد میرزاییان