پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

روشن و مناجاتی میهمان قلعه نویی و تیم ملی

برای تقویت روحیه ملی پوشان فوتبال و حرمت گذاری به کسوت در این ورزش زیبا از دو ملی پوش صاحب نام دعوت به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیروز پیش از عزیمت تیم ملی فوتبال به ورزشگاه آزادی برای انجام دیدار برابر تیم ملی آنگولا، به دعوت فدراسیون فوتبال و تیم ملی مهدی مناجاتی و حسن روشن با حضور در اردوی تیم ملی با مهدی محمدنبی، امیر قلعه‌نویی و بازیکنان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

روشن که در گفته هایش یا صراحت حرف می زند از اینکه برخلاف گذشته بدون هیچ مشکلی وارد ورزشگاه شده به نیکی یاد کرد و شوخی - جدی گفت: شاه هم نمی توانست اینگونه آزادانه رفت و آمد کند!!

وی اظهار امیدواری کرد که از سایر پیشکسوتان نیز برای دیدار با ملی پوشان دعوت کنند.

در این دیدار مهدی محمدنبی با اشاره به سوابق مناجاتی و روشن، حضور این دو در اردوی تیم ملی را روزی خاص و شیرین برای تیم ملی نامید و گفت: وفاداری و تعهد این پیشکسوتان به هواداران و تیم ملی الگوی بسیار خوبی برای همه ورزشی‌‌هاست و ما از حضور این دو عزیز در اردوی تیم ملی بسیار خوشحالیم.

امیر قلعه‌نویی نیز با تجلیل از سوابق و افتخارات مناجاتی و روشن در فوتبال ایران گفت: از حضور این دو عزیز که با یک دعوت و بدون تکلف در جمع ما حاضر شدند تشکر می کنم. امیدوارم تک تک شما بازیکنان نیز بتوانید همچون این عزیزان باعث افتخار کشور شوید و سالها بعد با سلامتی کامل جای این بزرگان بنشینید.

در پایان این دیدار پیراهن تیم ملی به اسم حسن روشن و مهدی مناجاتی از سوی بازیکنان تیم ملی به این دو پیشکسوت هدیه شد.