جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

غیبت سعداله اف قوت گرفت

در فاصله ۳ روز تا شروع مسابقات جهانی، همچنان اخبار ضد و نقیضی درباره حضور روسیه در بلگراد منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: طی روزهای گذشته اخبار مختلفی از حضور یا غیبت ملی پوشان کشتی روسیه در مسابقات جهانی منتشر شد؛ پس از آن اتحادیه جهانی نام زائوربک سیداکوف را از لیست اولیه مسابقات حذف کرد و در ترکیب خود روس ها هم ماگومد کوربانوف جایگزین والیف شد.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز با ترکیب جدید قطعی شده و شاگردان گاتسالوف با همین نفرات راهی صربستان می شوند، یک توییت شب گذشته منتشر شد که حسابی سر و صدا کرد.

اریک اولانوفسکی خبرنگار سایت اتحادیه جهانی کشتی، با انتشار توییتی از احتمال غیبت عبدالرشید سعدالله اف سخن گفت و در ادامه شک و تردیدهایی مبنی بر حضور تانک روسی هم به وجود آمد و نهایتا طبق این خبر، قرار است روز جمعه درباره ترکیب نهایی روسیه از سوی اتحادیه جهانی تصمیم گیری شود.

این در حالی است که تزارها همچنان پافشاری می کنند که ترکیب اصلی شان به مسابقات اعزام شود و حالا بر اساس اعلام منابع روسی، گاتسالوف ترکیب تیمش را بر اساس همان نفرات اولیه و با حضور افرادی از جمله سیداکوف، والیف و سعدالله اف اعلام کرده که باید دید سرانجام روز جمعه اتحادیه جهانی این نفرات را تایید خواهد کرد یا ترکیب تزارها دست خوش تغییرات اساسی می شود.