پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

موسوی: ما هم عصبانی هستیم

سرگروه تیم ملی والیبال ایران نیز امروز با خبرنگاران صحبت و تاکید کرد که بیشترین تلاش خود را برای اعتبار والیبال ایران به کار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: کاپیتان تیم ملی در این جمع، گفت: به تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی خسته نباشید، می‌گویم. سال سختی داشتیم و نتیجه‌ای که دوست داشتیم حاصل نشد. از خودمون بیشتر از همه عصبانی هستیم و این موضوع باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بازیکنان برای کسب نتیجه مناسب در ادامه مسابقات شده است.

سیدمحمد موسوی تصریح کرد: فضای تمرینات در دو هفته گذشته کاملا متفاوت شده است و سعی می کنیم با همدلی تمرینات را هدفمندتر کنیم. تیم ملی والیبال ایران هستیم. اگر در سال‌های گذشته در اینچنینی گروهی بودیم، قطعا انتظار بود غیر از برزیل و ایتالیا، سایر تیم‌ها را سه بر صفر شکست دهیم.

وی تصریح کرد: بازی با برزیل و ایتالیا در انتخابی المپیک شرایط سختی دارد اما خوشبختانه همه بازیکنان این ذهنیت را دارند که در برزیل موفق به کسب سهمیه المپیک شویم. به نظرم این انگیزه تمامی اتفاقات گذشته را پاک می‌کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به این‌که مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب سهمیه المپیک پاریس در برزیل تمامی زحمات این گروه را جبران خواهد کرد، گفت: اتفاقات بد را از ذهن خود دور کردیم و انشالله با کسب سهمیه در برزیل به لیگ ملت‌های سال آینده به دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی نگاه خواهیم کرد تا حضور شایسته و نمایش خوبی در المپیک پاریس داشته باشد.