پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

آنچه در پی می آید گشت و گذاری کوتاه و گذرا در پیرامون رخداد های مستطیل سبز است که می خوانید.

نظارت صفیری در شاندونگ

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اسماعیل صفیری به عنوان ناظر تیم داوری دیدار کایا فیلیپین و شاندونگ تایشان چین انتخاب شد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا اسماعیل صفیری به عنوان ناظر تیم داوری کایا فیلیپین و شاندونگ تایشان چین از گروه G لیگ قهرمانان آسیا که روز سه شنبه 28 شهریورماه در مانیل فیلیپین برگزار می شود، خواهد بود. لازم به توضیح است، این دیدار را داوران کویتی قضاوت خواهند کرد.

عبدی و گنجی در جاکارتا

فیفا در یکی از اقداماتی که تا پیش از برگزاری جام جهانی 2023 در نظر گرفته، از سرمربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دعوت کرده است تا با سفر به اندونزی، امکانات، ورزشگاه‌ها، محل تمرینات و موارد مربوط به میزبانی و برگزاری مسابقات جام جهانی زیر 17سال را از نزدیک مورد بررسی قرار بدهند.

حسین عبدی، سرمربی و سعید اصغری گنجی، سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان روز پنجشنبه 30 شهریور جهت شرکت در این برنامه بازدید، تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهند کرد.

پیروزی فوتسال در برزیل

در دومین دیدار نیمه نهایی تورنمنت دوستانه برزیل، تیم‌ملی فوتسال ایران به مصاف ژاپن رفت و توانست ۲ بر صفر این تیم را شکست دهد تا انتقام فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ را بگیرد.

در نخستین دیدار نیمه نهایی این مسابقات نیز برزیل با نتیجه ۶ بر ۲ پاراگوئه را برد.