پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با بازیکن سابق تیم ملی

سیدعباسی: همه را به چشم رقیب جدی نگاه کنیم

ناکامی تیم فوتبال امید ایران بدون دلیل نبوده است و تا زمانی که تمام توجهات فدراسیون فوتبال فقط به تیم ملی بزرگسالان باشد و کمتر نگاهی به تیم های پایه بیاندازد با مربیان ایرانی و حتی خارجی هرگز نتیجه نخواهیم گرفت.

داوود سیدعباسی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پدیده مشهد در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: نبود خود باوری و بی تجربگی یکی دیگر از دلایل شکست تیم امید بود، با این روش ما یک قرن دیگر هم به المپیک راه پیدا نخواهیم کرد.

بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال درباره دیدار النصر و پرسپولیس نیز گفت: النصر رونالدو را دارد اما پرسپولیس هم تیم کوچکی نیست، بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و می تواند در سایه ی داشته های خود النصر را در آزادی شکست دهد و این امیدواری حتی درباره سپاهان و نساجی در جام قهرمانان وجود دارد.

سیدعباسی درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز معتقد است دیدار های تدارکاتی اخیر فرصت خوبی برای امیرقلعه نویی پیش آورد تا تاکتیک موردنظر خود را با بازیکنانی که دارد پیدا کند و این تیم لژیونر های خوبی دارد که نقطه قوت تیم های ملی محسوب می شود اما فراموش نکنیم که نام کشور ها ملاک نیست، آنچه که در مستطیل سبز رقم می خورد عمکلرد بازیکنان در چارچوب میادین بزرگ است.

امیدوار هستم که بعد از 40 سال بتوانیم با امیرقلعه نویی قهرمان لیگ ملت ها شویم ولی فراموش نکنیم که تیم های ریشه داری مانند ژاپن در آسیا مقابل قطر متوقف می شوند پس از آغاز تا پایان لیگ ملت ها باید همه را به چشم رقیب جدی نگاه کنیم.

گفت و گو: حسن امامقلی