پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فردا؛ افتتاح طرح های بزرگ ورزشی در وزارت کار

در تقویم روزشمار هفته کارگر روز دوشنبه هفت اردیبهشت ماه به نام کارگر امنیت شغلی ورزش و نشاط اجتماعی نامگذاری شده است.

برای همین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی علیرغم محدودیت های موجود و عدم برگزاری جشنواره های ورزشی و مسابقاتی که همه ساله برگزار می کرد سعی کرده در بستر فضای مجازی ارتباط خود را با کارگران حفظ کند و مسابقات انفرادی همانند دارت و آمادگی جسمانی و رزمی را در همین فضای مجازی ترتیب داده که البته این برنامه همه روزه انجام می گیرد ولی روز دوشنبه ویژه برنامه های خاصی را معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل ورزش کارگران در نظر گرفته اند که یکی از شاخص ترین آنها افتتاح مجموعه ورزشی بازسازی شده کارگران شهید معتمدی با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار می باشد.
ورزشگاه کهن و بزرگ شهید معتمدی بیش از نیم قرن پیش در جنوب تهران و منطقه خزانه بخارایی احداث شد و تعمیرات و بازسازی اساسی آن از دیماه گذشته با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی آغاز شد و اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.
این ورزشگاه روز دوشنبه با پیام مستقیم رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر کار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
همچنین ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی با حضور در صدا و سیما اهداف و برنامه های امسال کارگران و تندرستی آنها را تشریح خواهد کرد.