پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درخواست رحمتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا

سرمربی نساجی ایران به عدم صدور بازیکن عراقی تیمش از سوی هندی‌ها اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سید مهدی رحمتی در نشست‌ خبری پیش از بازی با مومبای ‌سیتی هند اظهار داشت: برای شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌ شماری می‌کردیم تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم. نساجی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود و انگیزه بالایی برای شروع این مسابقات داریم، بی‌تردید حضور در این رویداد تجربیات زیادی را برای‌مان خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما دو بازیکن خارجی داشتیم که یکی از آن‌ها مجوز حضور در کشور هند را پیدا نکرد، ما باید از فوتبال لذت ببریم و این مهم نیازمند تعامل و همکاری با یکدیگر است. ما در حال حاضر ملی‌پوش عراقی‌مان را در اختیار نداریم و تنها با یک مهاجم اینجا هستیم.

سرمربی تیم نساجی  تاکید کرد: بومبای ‌سیتی ۶ بازیکن خارجی خوب و 4 ملی‌پوش دارد، همچنین باتوجه به تجربه این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، خود را آماده جدال با یک تیم باکیفیت کردیم. ما هم تیمِ جوان و باانگیزه‌ای هستیم و بازیکنانِ ما آماده‌‌اند تا خودشان را به فوتبال آسیا معرفی کنند. اما عدم‌صدور ویزای مهاجم عراقی‌مان مشکل بزرگی است که امیدواریم کنفدراسیون آسیا در این‌خصوص چاره‌ای بیاندیشد.