پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 داورزنی و چند چهره والیبالی ثبت نام کردند

دوره ریاست چهار ساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال آبان ماه جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این راستا ثبت نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون از ۱۱ شهریور آغاز شد و ساعت ۱۵ امروز (۲۶شهریور) به پایان می‌رسد.

محمدرضا داورزنی هم امروز برای انتخابات ثبت نام کرد تا بار دیگر برای ریاست والیبال رقابت کند.

آخرین خبر اینکه آیا دیگران هم برای احراز ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرده اند خبری به طور رسمی ثبت نشده است اما تا آنجا که خبر داریم بهنام محمودی به طور رسمی برای گرفتن کرسی ریاست فدراسیون ثبت نام کرده است.

ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ساعت 15 امروز یکشنبه 26 شهریور پایان یافت و داورزنی با درخواست خانواده والیبال ثبت نام کرد.

 ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از 11 شهریور ماه طی انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی فدراسیون آغاز شد و در مدت زمان 10 روز کاری در نظر گرفته شده برای حضور کاندیداها در محل فدراسیون 11 نفر در انتخابات ریاست ثبت‌نام کردند.

به این ترتیب مهلت ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون امروز یکشنبه 26 شهریور ساعت 15 به پایان رسید تا پس از بررسی صلاحیت افراد متقاضی توسط مراجع ذی‌صلاح، رئیس فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی آتی توسط اعضا انتخاب و معرفی شود.

طی روزهای اخیر وحید مرادی، سید میلاد تقوی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، کسری غفوری، منوچهر پورحسن، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی، محمد منصوری و جبار قوچان‌نژاد جهت حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند و محمدرضا داورزنی نیز که ثبت‌نام وی در این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های اصلی خانواده والیبال شده بود، پس از حضور جمعی از پیشکسوتان در فدراسیون و دیدار با وی، در واپسین لحظات مهلت قانونی به عنوان اخرین نفر ثبت نام کرد.