پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تب بالای حضور رونالدو در تهران

تب کریستیانو رونالدو روز دوشنبه همزمان با ورود ستاره پرتغالی فوتبال و هم تیمی هایش در النصر به پایتخت ایران وارد تهران شد.

این تیم عربستانی روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی این شهر به مصاف تیم ایرانی پرسپولیس در افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی صدها هوادار را در خارج از هتل اسپیناس پالاس تهران - جایی که تیم النصر در آن اقامت خواهد کرد - در انتظار استقبال از اتوبوس تیم نشان می دهد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در همچنین بنری را در خیابان اصلی تهران نشان می دهد که از رونالدو و تیم استقبال می کند.

در لحظه‌ای تکان‌دهنده، یکی از هواداران جوان ایرانی پس از ملاقات با بت خود رونالدو، پس از یک ویدیوی که شب قبل نشان می‌داد پسر در حال گریه کردن به دلیل عدم دیدن ستاره در هتل این تیم در تهران، به آرزویش رسید.

مسئولان النصر ترتیبی دادند که این پسر جوان با اسطوره ملاقات کند و ویدیویی منتشر کردند که نشان می داد رونالدو به گرمی از او استقبال می کند و او را در آغوش می گیرد و با این هوادار جوان عکس می گیرد که ستاره را با جشن گل "سیو" با امضای خود شگفت زده کرد.

رونالدو در ابتدای سال جاری به النصر پیوست، انتقالی که باعث شد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، انبوهی از خریدهای سطح بالا به لیگ برتر عربستان سعودی وارد شوند.

هواداران النصر امیدوارند که رونالدو بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه ریاض که در سال 1995 نایب قهرمان این رقابت ها شد، افتخار بیاورد.

منبع: عرب اسپورت

برگردان: هستی رفیعی