پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اعتماد به جوان ها رمز موفقیت

ترکاشوند: از ملی پوشان والیبال واهمه دارند

دل ما برای والیبال می تپد خاک این ورزش را خورده ایم و آرزو داریم نام ایران در سراسر دنیا همیشه بلند آوازه باشد.

محمد ترکاشوند بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی در گفت و گو با البرز ورزشی در واکنش به انتخاباتی که پیش روی فدراسیون والیبال است می گوید: باید به والیبالی ها اعتماد کرد مگر کشتی، وزنه برداری، تکواندو و سایر رشته ها که رئیس از جنس خود را برگزیده اند ضرر کرده اند که ما از این بابت نگران باشیم؟

تکنسین پیشین والیبال ایران می افزاید: امثال من هرگز در سیستم مدیریتی آقای داورزنی جای نداشتیم ولی امروز باید از نامزد های والیبالی فدراسیون بهنام محمودی، پیمان اکبری، امیر منظمی، محمودافشار دوست و حتی محمد منصوری حمایت کنیم و در این رابطه خود را موظف می دانم که هر کمکی می توانم در صورت انتخاب آقایان دریغ نکنم. البته شنیده ام که تنی چند از پیشکسوتان با آقای داورزنی وارد مذاکره شده اند اما آیا اشکالی داشت که از ما هم در این مورد نظر می خواستند. تا وقتی که جامعه والیبال متحد نشود موفق نخواهیم شد.

چرا باید از ملی پوشان گذشته برای کار در فدراسیون و حتی چارچوب مربیان تیم های ملی دریغ شو. دوستانی که به عنوان نمونه ی اهالی والیبال در هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند چه گلی به سر این جماعت زنده اند و میزان تاثیرگذاری آنها چقدر بوده است؟

یادمان نمی رود که آقای داورزنی در پنچ سال اول ریاست خود در فدراسیون مرتکب چه اشتباهاتی شده بود اما با آوردن ولاسکو و گذر ایام بر امور مسلط شد. خب چرا این فرصت را در اختیار استخوان خرد کرده های والیبال نگذاریم.

سرمربی و رئیس انجمن والیبال ناشنوایان ایران درمورد برنامه های این فدراسیون نیز گفت: برای شرکت در بازی های آسیایی تهران و همچنین قهرمانی جهان که آبان ماه سال آینده در ژاپن برگزار خواهد شد آماده می شویم.

گفت و گو: جمشید حمیدی