پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استقبال بی سابقه با چاشنی فامیل بازی!

باشگاه پرسپولیس مراسم استقبال از رونالدوی پرتغالی را به طرز عجیبی برگزار کرد!

حضور رونالدو و تیمش در ایران بازی النصر و پرسپولیس را شدیدا تحت تاثیر قرارداد و همگان به جای توجه و پرداختن به بازی به رونالدو و حضورش در ایران و حاشیه های ایجاد شده پرداختند که در نوع خود بسیار جالب توجه بود!

جدای از حواشی اتوبوس و راننده ایرانی النصر و فالورهایش و اسکورت عجیب این تیم و اتفاقات عجیب هتل اسپیناس و تپه های پشتی هتل و شکستن درب هتل و اشغال کردن اتاقهای هتل و قفل کردن آن و گم شدن گلر النصر در شلوغی ها و ایرانی هایی که خود را با لباس النصر دروازبان این تیم جا زدند مراسم استقبال از رونالدو توسط مدیریت پرسپولیس نیز در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

از حضور بانویی که گفته می شود دختر درویش است و خوشحالی و ذوق فراوانش از دیدن رونالدو تا اهدای فرش ابریشم به این بازیکن که خود رونالدو نیز از این نوع استقبال شگفت زده شده بود!

نکته قابل توجه حضور عجیب بانویی بود که همراه مدیرعامل پرسپولیس در مراسم حضور داشت و اصلا مشخص نشد که هدف از حضور وی چه بوده؟

علاقه مندی به این بازیکن؟

که اگر این طور باشد که افراد بسیاری به دختر مدیریت تیم ارجح بودند.

مدیریت پرسپولیس در مصاحبه ای عنوان کرد که دخترش را به عنوام مترجم به مراسم برده تا سوالات خاصی را از رونالدوی پرتغالی  بپرسد.اما نکته جالب اینجاست که مترجم کی روش در زمان حضورش در تیم ملی ایران در تمام عکس های مراسم حاضر است و مشخص می شود که مترجم با تجربه ای در مراسم حضور داشته و نیازی به دو مترجم در این مراسم خاص نبوده.

توجیهات جالب درویش اما باعث نشد که حضور دخترش در مراسم اهدای فرش ابریشم هضم شده و اقدام قابل توجهی فرض گردد.

شاید بهتر بود‌مراسم استقبال از رونالدو جدای از مقام ها و استفاده از موقعیت مدیران شکل دیگری برگزار می شد و یا اگر شرایط حضور برخی افراد ارجح تر در این مراسم  مهیا نبود حداقل از حضور افراد متفرقه و آشنا و فامیل جلوگیری می شد!

هرچند که باشگاه پرسپولیس برای این اقدام دلایلی داشت اما توجیه اقدامات انجام شده پس از ایجاد شک و شبهه و دلخوری بی فایده و بی جبران است.

گزارش: سوده رحمانوند