پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیروزی النصر از نگاه رسانه های عربستانی

روزنامه الریاضیه چاپ عربستان النصر بعد از دیدار النصر با پرسپولیس نوشت: النصر شایسته پیروزی برابر پرسپولیس در تهران را داشت. سعودی اسپورت هم این پیروزی را هیجان انگیز توصیف کرد.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پرسپولیس در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از النصر پذیرایی‌ کرد که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

روزنامه الریاضیه عربستان با تیتر « النصر... سیطره و صدرنشینی» نوشت: النصر کنترل همه چیز را در تهران برعهده‌ داشت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد این در حالی است که پرسپولیس با این شکست خانگی در قعر این گروه قرار گرفت.

سعودی اسپورت دیگر سایت عربستانی هم به پیروزی نماینده این کشور برابر پرسپولیس واکنش نشان داد و با تیتر النصر کار خود را در آسیا با پیروزی هیجان انگیز برابر پرسپولیس آغاز کرد نوشت: النصر توانست در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. در دقیقه ۴ این بازی مهدی ترابی ستاره پرسپولیس به خاطر چمن بد ورزشگاه آزادی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این رسانه عربستانی در ادامه نوشت: میلاد سرلک در دقیقه ۵۱ با کارت زرد دوم و به خاطر خطا روی کریستیانو رونالدو از بازی اخراج شد و جالب اینکه داور نمی دانست که او کارت زرد دوم خود را دریافت کرده است.