پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

همدانی: پرسپولیس حامیان واقعی خود را نداشت

پیش از بازی با النصر می دانستیم که پرسپولیس کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت و روزنه امید ما سوای شایستگی های بازیکنان غیرت و جنگندگی بچه های پرسپولیس بود.

ستار همدانی بازیکن سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی درباره شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل النصر گفت: تیم های عربی از جمله عربستان با خدمت گرفتن بازیکنان مطرح خارجی تحول زیادی را در شیوه فوتبال ایجاد کرده اند و تلاش می کنند خود را به پای فوتبال ژاپن برسانند.

بدون تردید شب گذشته اخراج یار پرسپولیس و خرابی زمین ورزشگاه آزادی در ارائه بازی واقعی پرسپولیس تاثیر منفی داشته است اما مسابقات همچنان ادامه دارد و بدون تردید آقای گل محمدی و مربیان پرسپولیس به مسابقات آینده فکر خواهند کرد.

بازیکن سابق تیم استقلال درباره تیم امید ایران نیز گفت: رضا عنایتی خیلی دیر به تیم امید پیوست و وقت کافی برای هماهنگی در تیم نداشت، از سوی دیگر مسئولان فوتبال ما هم ماه های زیادی را برای روشن شدن تکلیف تیم امید از دست داده بودند در این شرایط از پیش هم مشخص بود که ازبکستان رقیب اصلی تیم ایران است که نتیجه آن را هم دیده ایم.

ما در فوتبال باید تفکرات جدیدی را به وجود آوریم و بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را حل کنیم. شب گذشته پرسپولیس اگر حامیان واقعی را خود را در اختیار داشت شکست نمی خورد.

گفت و گو: حسن امامقلی