پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گشتی در دنیای خبر

اهتزاز پرچم کشورمان در دهکده بازی ها

بازی های آسیایی هنوز در مقدمه راه است و ما چشم انتظار موفقیت قهرمانان عزیز ایران هستیم، اهتزاز پرچم مقدس کشور ما د دهکده بازی ها چشم نوازتر از همه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مراسم صبح امروز چهارشنبه با حضور سرپرست کاروان و نمایندگانی از ورزشکاران، کادر فنی و کادر سرپرستی کاروان کشورمان در منطقه بین المللی دهکده ورزشکاران برگزار شد.

سید مناف هاشمی دبیر کل و سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به همراه شهردار دهکده و نماینده ستاد برگزاری بازی‌ها این مراسم را برگزار کردند. طبق برنامه پرچم کشورهای قرقیزستان و میانمار هم بعد از پرچم ایران در دهکده بازی‌ها به اهتزاز درآمد.

محمودپور در نیمه نهایی

اولین روز از رقابت رویینگ بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد و امیرحسین محمودپور در رویینگ یک‌نفره سنگین وزن مردان به نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این در قایق‌های دونفره سبک و سنگین وزن زنان، زنان ایران مستقیم به فینال A رفتند و قایق دونفره سنگین وزن مردان راهی شانس مجدد شد.

دوپینگ احمدی در بسکتبال

افسران کنترل دوپینگ ایران نادو در خلال رقابتهای لیگ بسکتبال در آذرماه سال 1401 از بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان نمونه دوپینگ گرفتند که پس از بررسی و آنالیز توسط آزمایشگاه مرجع وجود ماده "متاسترون" از گروه کلاس ماده ممنوعه S1 لیست ممنوعه وادا محرز و توسط آزمایشگاه به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام شد.

با توجه به ابلاغ ایران نادو به ورزشکار و عدم پذیرش اولیه در مهلت مقرر و با عنایت به ماده مصرفی، حکم محرومیت اولیه 4 ساله صادر گردید که به درخواست محمدحسین احمدی شورای استیناف تشکیل شد. بنابراین محمد حسین احمدی بسکتبالیست تیم ذوب آهن اصفهان از تاریخ 1401/11/05 تا 1405/11/04 از همه فعالیت های ورزشی محروم می شود.