پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
میرفخرایی یا بهنام محمودی؟!

حیدری: داورزنی جوانها را باور کند

تیم ملی والیبال ایران بازی های آسیایی را با پیروزی آغاز کرد اما این تیم پتانسیل قهرمانی دارد.

امیر حیدری بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن اشاره به این موفقیت می افزاید: ما حتی اگر قهرمان بازی ها هم شویم اتفاق مهمی رخ نمی دهد چرا که پیش از این هم قهرمان قاره کهن بودیم. ژاپن تیم اصلی خود را نیاورده، چین و کره آن قدرت همیشگی نیستند و تنها شاید قطر حریف تیم ملی باشد.

حیدری که از پیشکسوتان صریح الهجه ی والیبال ایران است درباره موارد و مسائلی که این روز ها درباره انتخابات فدراسیون والیبال مطرح می شود می گوید: 50 سال از عمر خود را به عنوان بازیکن و مربی در والیبال صرف کرده ام و با قبول این واقعیت که آقای داورزنی بخشی از موفقیت های والیبال ایران بوده اعتقاد دارم که ایشان بعد از 16 سال ریاست داوطلبانه کنار می رفتند و جای خود را به جوان ها می سپردند. چرا که در دو سال اخیر دیگر آن تکاپو و خلاقیت گذشته به چشم نمی خورد و انگار که به پایان خط رسیده است.

واقعیت امر این است که اگر آقای مهندس میرفخرایی کاندیدای ریاست می شد شایسته ترین فرد بود اما ایشان به هر دلیلی که بود از مسئله دور مانده و من فکر می کنم در حال حاضر آقای بهنام محمودی ارجح ترین فرد است و انتظار دارم که فدراسیون والیبال برای انتخابات پیش رو دست به کار های مهندسی نزند و اجازه بدهد که انتخابات به بهترین نحو برگزار شود و اگر این امر تحقق یابد در حقیقت آقای داورزنی بزرگواری خود را به اثبات می رساند.

حیدری که تاکنون حاضر نشده به خاطر موقعیت یا سمت های کاذب و دلفریب به هر شرایطی تن بدهد اضافه می کند: انتخابات یعنی رعایت دموکراسی و اگر از اصول واقعی خود دور شود حقیقت فدای مصلحت می شود و در خاتمه این را تاکید می کنم که من فقط یک عضو از خانواده بزرگ والیبال هستم و هرگز به خودم اجازه نمی دهیم که به نمایندگی از این جامعه شریف سخن بگویم.

گفت و گو: جمشید حمیدی