پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار بازی های آسیایی – هانگژو

ترکیب کشتی ایران در چین

بازی های آسیایی کماکان ادامه دارد و درحالی که ورزشکاران اعزامی ایران در چند رشته به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند کشتی گیران بعد از مسابقات بلگراد راهی هانگژو خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در رابطه با ترکیب اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو گفت: پنج کشتی‌گیری که از قبل اعلام شده بودند به بازیهای آسیایی می‌روند و تنها وضعیت مجتبی گلیج مبهم است که در کشتی با سعدالله‌یف مصدوم شد و باید کادر فنی در این رابطه تصمیم بگیرد.

دیگر مهره ایران در وزن 97 کیلوگرم یعنی کامران قاسمپور هم مصدوم است و باید دید در نهایت کدام کشتی‌گیر به هانگژو اعزام می‌شود.

ترکیب کشتی آزاد ایران در بازیهای آسیایی هانگژو:

۵۷ کیلوگرم: ابراهیم خواری - ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد -۷۴ کیلوگرم: یونس امامی - ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی - ۹۷ کیلوگرم: نامشخص (کامران قاسمپور یا مجتبی گلیج) - ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

دو پیروزی برای ساحلی بازان ایران

مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد و تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) که در نخستین روز این مسابقات ماکائو یک و در دومین روز قطر ۲ را شکست داد به مصاف کره‌جنوبی یک رفت و با شکست دو بر صفر حریف با اقتدار راهی مرحله حذفی شد.

همچنین در دیداری دیگر تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی – سینا شوکتی) که در روز نخست این رقابت‌ها استراحت داشت، عمان 2(الجلبوبی و الهاشمی) را دو بر صفر شکست داد تا پس از شکست تاجیکستان، دومین پیروزی را در کارنامه خود به ثبت برساند و از ساعت 9 صبح امروز به مصاف تیم ماکائو 2 رفت. حمید موحدی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی می‌کند.

پیروزی عالمیان در هانگژو

تیم ملی تنیس روی میز مردان در نخستین رقابت تیمی، به مصاف تیم بحرین رفت و با نتیجه ۳بر صفر پیروز شد.

نتایج پینگ پنگ بازان ایران به شرح زیر است:

امیرحسین هدایی ۳-۰ بحرین (۱۱-۶، ۱۱-۹، ۱۱-۴)
نیما عالمیان ۳-۰ بحرین (۱۱-۴، ۱۱-۶، ۱۱-۶)
نوشاد عالمیان ۳-۰ بحرین (۱۱-۹، ۱۱-۱، ۱۱-۸)

ملی‌پوشان ایران در دومین مسابقه از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هنگ‌کنگ می‌روند.