پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ماشاریپوف مصدوم قیمت را بالا برد

55 هزار به جای ۳۵۰هزارتا!

داستان استقلالی شدن ماشاریپوف وارد فاز جدیدی شده است!

این روزها هر بازیکن خارجی و داخلی که بدون تیم است و در فصل نقل و انتقالات موفق به قرارداد بستن نشده قرار است به استقلال بپیوندد و این داستان در مورد ماشاریپوف نیز صادق است.

استقلال این فصل با کمبود بازیکن روبروست و این موضوع عاملی است که ایجنت ها هر بازیکنی که بدون تیم مانده را به مدیران و سرمربی این تیم معرفی کنند.

ماشاریپوف در ایتدا به یحیی گل محمدی معرفی شد همان زمانی که مبلغ اعلام شده از سوی وی برای حضور در جمع قرمزها سیصد هزار دلار بود اما سرمربی پرسپولیس این بازیکن را که مصدوم است را نخواست و پس از آن وی با چند تیم لیگ برتری دیگر نیز مذاکره کرد اما قراردادی بسته نشد!

این هافبک پس از مدتی با ایجنت جدید مجددا به استقلال لینک شده و این بار قیمت این بازیکن از ۳۵۰ به ۵۵۰هزاردلار افزایش یافته و این اتفاق در نوع خود جالب توجه است.

بازیکن پا به سن گذاشته ای که مصدوم است و در نقل و انتقالات بدون تیم مانده قطعا نمی تواند هافبک مورد نظر جواد نکونام باشد آن هم در حالی که سرمربی استقلال بیش از دیگر مربیان باید در انتخاب بازیکنان مورد نظرش دقت کند زیرااستقلال با مشکلات مالی و کمبود بازیکن روبروست و این شرایط خاص حساسیت بالایی نیز می طلبد.

گزارش: سوده رحمانوند