پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
 اخبار بازی های آسیایی

دیدار با توماس باخ

بازی های آسیایی رفته رفته به مسیر رقابت های داغ ملت های قاره کهن وارد می شود اما در ابتدای امر نگاهی گذرا به رخداد های این بازی های مهم انداخته ایم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در جریان بازی های آسیایی، توماس باخ ‌رئیس کمیته بین المللی المپیک با نماینده ورزشکاران کمیته‌های ملی المپیک کشورهای حاضر در دهکده بازی‌های دیدار کرد.

سید محمد موسوی کاپیتان تیم‌ملی والیبال و نماینده ایران در این جلسه حضور داشت. نوزدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز شنبه اول مهر با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز خواهد شد و از صبح روز یکشنبه رقابت ورزشکاران شرکت کننده برای رسیدن به مدال های خوش رنگ آغاز خواهد شد.

سلام چینی ها به ایران

گزارش های رسیده حاکی است که چینی‌ها با نصب بنرها و تابلوهای بزرگ در سطح شهر آمادگی خود برای میزبانی این رویداد را به رخ کشیده‌اند. در یکی از تابلوها به زبان‌های مختلف به مهمانان خوش آمد گفته شده است که یکی از آنها السلام علیکم است و به ایرانیان خوش آمد گفته شده است.

بازی‌های آسیایی هنوز به صورت رسمی آغاز نشده اما برگزاری رقابت ورزشکاران در مرحله گروهی برخی رشته‌ها یا پیگیری تمرینات آنها در سالن‌های پیش بینی شده، گستردگی زیرساخت‌ها آن‌هم با استانداردهای به روز و تجهیزات کامل و بدون نقص آنها در هانگژو را نمایان کرده است.

پیروزی پینگ پنگ

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف مغولستان رفت و موفق به شکست این تیم شد.

تیم ایران برابر مغولستان کار راحتی داشت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. برای تیم ایران، نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازی کردند و هر سه پیروز شدند.

تیم ایران پیش از این بحرین را سه بر صفر شکست داده بود و مقابل هنگ‌کنگ سه بر یک شکست خورد. به این ترتیب با دو پیروزی و یک شکست به مرحله یک هشتم نهایی جدول حذفی صعود کرد.

رقابت جدول حذفی تیمی از فردا (یکشنبه) ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت ایران آغاز می‌شود.