پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قهرمان ایران مغلوب دختران البرز شد

شهدای رزکان البرز در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان در خانه قهرمان اسبق لیگ را از پیش رو برداشت.

تیم هندبال زنان این باشگاه که نخستین فصل تیمداری در لیگ برتر هندبال زنان را تجربه می‌کند در سالن ۲۵۰۰ نفری انقلاب شهر کرج میزبان تیم شهید چمران لارستان بود.

شهدای رزکان که با بهره‌گیری از بازیکنان ملی پوش: الناز قاسمی، نوریه عباسی و ملیحه یغمایی پور و تکیه به استعداد های جوان و آینده دار استان البرز فصل متفاوتی را با رهبری ناهید رضایی و مدیریت بی نقص حمید کریمی آغاز کرده در نیمه نخست اولین بازی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با برتری ۱۵ بر ۹ به رختکن رفت.

در شروع سی دقیقه نیمه دوم شاگردان رضایی همچون نیمه نخست نبض بازی را در دست گرفتند تا در پایان با اختلاف گل بالا و نتیجه ۳۶ بر ۲۴ تیم شهید چمران لارستان قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان و قهرمان مسابقات هندبال زنان غرب آسیا در سال ۹۶ از پیش رو بردارند و نخستین برد رسمی خود را به مالک باشگاه حمید کریمی و مردم ورزش دوست استان البرز هدیه دهند.

مرتضی خادمی ریاست هیات هندبال استان البرز پس از این پیروزی در گفتگویی کوتاه اظهار داشت؛ خداروشکر می‌کنم دختران البرز موفق شدند گام نخست را محکم بردارند و اولین برد را در خانه به دست‌ آوردیم. از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم به ویژه حمایت‌های مرد خیر و دوست داشتنی ورزش استان البرز حمید خان کریمی مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان تشکر می‌کنم که بستر حضور این دختران را در لیگ برتر فراهم کردند.

خادمی پیرامون مصدومیت نوریه عباسی بازیکن ملی پوش شهدای رزکان در این دیدار عنوان کرد؛ متاسفانه شوک عجیبی به تیم وارد شد و خانم عباسی ملی پوش تیم‌ ما در ده دقیقه پایانی مسابقه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد امیدواریم‌ که مصدومیت این دختر نجیب استان قم جدی نباشد و او در ادامه راه بتواند تیم ما را همراهی کند و همچنان برای تیم ملی زنان در آوردگاه بین‌المللی افتخار آفرینی کند.

دختران البرز در هفته دوم به مصاف تیم سنگ آهن بافق خواهند رفت تیمی که در فصل قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

گزارش: صمدخزایی