پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
انتقاد پیشکسوت استقلال به خطیر

جباری: بگذارند نکونام موفق می شود

علی جباری ستاره پیشین تیم استقلال از شرایط مدیریتی در باشگاه محبوبش ناراضی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پیشکسوت استقلال در خصوص اعتراض بازیکنان آبی نسبت به مدیریت خطیر اعلام کرد: آن‌ها حق دارند که از شرایط ناراضی باشند. من مدیریت خوبی در استقلال نمی‌بینم. در این چند وقت فقط دیدم که خطیر به دنبال دعوا و اختلاف در استقلال است و کاری که با شفر کرد را می‌خواهد با نکونام هم کند.

آن زمان دیدم او برای زدن شفر چقدر تلاش می‌کرد و الان هم همینطور است.او یک زمان هم می‌خواست جای فتحی را در استقلال بگیرد. کار مدیر این نیست که خودش بازیکن انتخاب کند یا در مسائل فنی دخالت کند اما خطیر به جای پول آوردن یا مدیریت درست در استقلال در همه مسائل دخالت می‌کند و به همین دلیل آرامش را از تیم می‌گیرد.

جباری افزود: نکونام مربی خوبی است و تیمش به آرامش نیاز دارد اما خطیر آدمی ‌نیست که بگذارد نکونام با آرامش به کار خود ادامه دهد. به همین دلیل او بهتر است که از استقلال برود. دیگر جای او در استقلال نیست و باید کسی به این باشگاه بیاید که کارش را بلد باشد و به دنبال صلح و کمک به سرمربی باشد. البته من دیدم چند جا نوشته بودند آجورلو برای استقلال خوب است در حالی که به نظر من اگر او یک سال دیگر در استقلال می‌ماند، به اندازه ۵۰ سال دیگر برای این تیم بدهی به جا می‌گذاشت.

وی در پایان اعلام کرد: استقلال در یک دهه اخیر بیشترین آسیب‌ها را از تبعیض‌های مسئولان ورزش خورده است. ۳ وزیر اخیر بیشترین ضربه را به استقلال زدند و امیدوارم هاشمی دیگر این کارها را نکند و به استقلال و پرسپولیس به یک چشم نگاه کند.