پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کشتی فرنگی اتحادیه جهانی

پیروزی گرایی و علیزاده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در 3 وزن پایانی امروز پیگیری می‌شود که ایمان محمدی، محمدرضا گرایی و ناصر علیزاده نمایندگان کشورمان هستند. 

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛

نتایج کامل به شرح زیر است:

وزن 63 کیلوگرم

در وزن 63 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان گئورگی تیبیلوف از صربستان و مایربک سلیم اف از لهستان می‌رود. مراد ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان در گروه محمدی حضور دارد.


وزن 67 کیلوگرم

در وزن 67 کیلوگرم که 42 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان کشتی گرفت و توانست با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را شکست داده و راهی دور یک هشتم شود. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان، ابراهیم السید دارنده مدال برنز المپیک از مصر و لوئیز اورتا سانچز قهرما وزن 60 کیلوگرم المپیک از کوبا نیز در گروه گرایی قرار دارد.


وزن 87 کیلوگرم

در وزن 87 کیلوگرم که 43 نفر شرکت کرده‌اند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الیاس پاگکالیدیس از یونان سرشاخ شد که با نتیجه 6 بر 4به برتری رسید تا به دور بعد صعود کند. ژان بلنیوک قهرمان جهان و المپیک از اوکراین، علی چنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.