چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان

سنگ‌آهن بافق گام نخست را محکم برداشت

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان در سال ۱۴۰۲ با شرکت ۸ تیم امروز جمعه ۳۱ شهریور با برگزاری سه مسابقه و لغو یک دیدار به صورت رسمی آغاز شد.

تیم هندبال سنگ آهن بافق قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها در هفته نخست لیگ نوزدهم با قضاوت کوبل داوری پرستو نعمتی و الهه نصر در سالن امام علی(ع) شهر بافق از تیم تازه لیگ برتری سنندج پذیرایی کرد.

شاگردان مریم‌ فخری که ترکیبی از بازیکنان بومی و ملی پوش هندبال زنان ایران هستند در هفته نخست کار سختی را پیش رو نداشتند تا جایکه در پایان نیمه نخست با برتری ۱۲ بر ۵ به رخکتن رفتند.

در شروع نیمه دوم نیز شیر زنان بافقی هم مانند نیم نخست نبض بازی را در دست گرفتند تا در مجموع این مسابقه به برد قاطع ۳۰ بر ۱۹ برسند و میهمان سنندجی خود را دست خالی بدرقه استان کردستان کنند.

شاگردان فخری هفته دوم لیگ برتر هندبال زنان به مصاف تیم شهدای رزکان البرز خواهند رفت تیمی که امروز موفق شد تیم شهید چمران لارستان را شکست دهد.

تیم هندبال زنان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق چهارمین سال تیم‌داری خود را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند.

دیدار تیم‌های زاگرس جنوبی و فولادهرمزگان بابرد هرمزگان خاتمه یافت و مسابقه تیم‌های نفت گاز گچساران و فولادمبارکه سپاهان به علت زمین لرزه و مسمومیت بازیکنان در شهر گچساران لغو شد‌.

گزارش: صمد خزائی