پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار بازی های آسیایی

حذف پرچمدار کاروان ایران

حذف ناباورانه ناهید کیانی تکواندو کار صاحب عنوان ایرانی مقابل یک بازیکن تایلندی، پیروزی تیم بسکتبال و آسیب دیدگی ووشو کار جوان اهم اخباری است که در بازی های آسیایی هانگژو در اولویت خبری وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ناهید کیانی تکواندوکار وزن منهای ۵۳ کیلوگرم ایران در دور یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو شکست خورد و از بازی‌ها کنار رفت.

پرچمدار کاروان ایران در اولین مبارزه خود مقابل تکواندوکاری از تایلند به میدان رفت و با حساب سه بر دو شکست خورد. او در راند اول این مسابقه با امتیاز ۹ - ۲ شکست خورد اما در راند دوم با امتیاز ۸ - ۴ پیروز شد و در راند سوم با تساوی ۶ - ۶ (به دلیل ضربات بیشتر حریف)شکست خورد.

تیم ملی بسکتبال امارات را شکست داد!

ارسلان کاظمی، میثم میرزایی، نوید رضایی‌فر و متین آقاجان‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این مسابقه قرار داشتند.

امارات در دو کوارتر اول و دوم این دیدار به ترتیب ۲۴ - ۲۳ و ۲۰ - ۱۸ برنده شد تا نیمه اول با برتری ۴۴ - ۴۱ این تیم به پایان برسد.  

ملی‌پوشان ایران در کوارتر سوم جبران کردند و ۲۲ - ۹ پیش افتاند. آنها کوارتر چهارم را هم با حساب ۱۸ - ۴ بردند و ۸۱ - ۵۷ برنده این مسابقه شدند. احمد الشبیبی بازیکن تیم امارات با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

شاگردان هاکان دمیر در گروه A مسابقات با تیم‌های قزاقستان، عربستان و امارات هم‌گروه است. تیم ایران پنجشنبه (پنجم مهر) در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف عربستان می‌رود.

آسیب شدید پناهی

در فرم نان‌چوان مسابقات تالو زنان بازی‌های آسیایی هانگژو، مینا پناهی در هنگام اجرای فرم خود دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند.

وی توسط کادر پزشکی مسابقات با برانکارد از سالن مسابقات به خارج منتقل شد. پس از بررسی شرایط پناهی توسط پزشکان داخل سالن مسابقه وی جهت بررسی دقیق‌تر و انجام ام‌ارای زانو راهی بیمارستان شد. شرایط کلی مینا پناهی مساعد است.