پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار دنیای توپ گرد

داور ایرانی در کولالامپور

حضور پررنگ داروان زن ایرانی در عرصه های بین المللی نویدی است برای جامعه ورزش که بیشتر این پتانسلی عالی را باور بکنند. بانوان داور کشورمان در همه ی رشته ها موقعیت ممتازی دارند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران ایرانی در دوره آکامی داوران آسیا شرکت می کنند‌.

دوره داوران آکادمی آسیا در حالی از امروز (دوشنبه 3 مهر) در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز می‌شود که از ایران سحر بی باک و سیدحسین حسینی به عنوان داور ودر این دوره حضور دارند. دوره فوق تا روز جمعه 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 دوره دانش افزایی

دوره دانش افزایی پیش فصل داوری فوتسال بانوان با شرکت یکصد داور از ششم مهرماه آغاز می‌شود.

باتوجه به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از بیستم مهرماه، دوره دانش افزایی پیش فصل داوران از روز پنجشنبه (ششم مهر) به تدریس سید صدرالدین موسوی و کمک مدرسی وحید عرض پیما در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار افتتاحیه مسابقات آسیایی هانگژو که بین تیم های چین و مغولستان برگزار شد، را قضاوت کردند.
قضاوت در هانگژو

دیدار افتتاحیه مسابقات آسیایی هانگژو 2023 – چین بین تیم های چین و مغولستان در حالی برگزار شد که با اعلام مسئولین برگزاری مسابقات مهناز ذکایی به عنوان داور و آتنا لشنی به عنوان کمک اول  قضاوت این بازی را برعهده داشتند. براساس اخبار رسیده دو داور یادشده قضاوت مطلوبی داشته اند.