پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اردوی امید والیبال تعطیل شد!

اردوی آماده سازی تیم ب ملی ایران که زیر نظر مسعود آرمات ادامه داشت از شب گذشته تعطیل شد. آرمات راهی برزیل شد تا به جمع کادرفنی تیم ملی ایران اضافه شود.

تشکیل تیم دوم ملی از سال های خیلی دور رواج داشت اما آینده نگری در آن کمتر مشاهده می شد. در اردوی اخیر ولی چند بازیکن جوان و با استعداد فراخوانده شده بودند تا در کنار تجربه دارانی چون محمد فلاح، علی رمضانی، آرمان صالحی، محمدرضا موذن و بردیا سعادت در جهت خودآزمایی و بالابردن مهارت های فردی تلاش کند.

بازیکنانی مانند طاها بهبودنیا، ابوالفضل مهدیان، طاها محسنی از جمله این بازیکنان هستند، علیرضا کمالی، علیرضا عبدالحمیدی و محمدرضا مشهدی، علیرضا مصلح آبادی، رادین احمدی، علیرضا کمال پور، حسن فرهادی دیگر بازیکنانی بودند که در تیم امید تمرین کرده اند که رادین احمدی به دلیل پیچ خوردگی مچ پا ناچار به ترک زودهنگام اردو شد.

احمد فتاح از آمل، مهدی هادی از ارومیه و احد ارمشی از گنبد مربیانی بودند که کادرفنی تیم ب ایران را تشکیل می دادند. بدون تردید بعد از پایان مسابقات انتخابی المپیک باید تعریف درستی از تیم دوم ارائه داد. از نگاه ما بازیکنان امید و جوانان خوش آتیه باید در اولویت تشکیل چنین تیمی قرار گیرند.

نویسنده: جمشید حمیدی