پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استقبال از نیمار و الهلال

آزادی به جای ورزشگاه شهید وطنی

اولین جلسه هماهنگی دپارتمان های فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری دیدار تیم های نساجی ایران و الهلال عربستان در سالن روابط عمومی برگزار شد.

دیدار تیم های نساجی ایران و الهلال عربستان  از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس نشست هماهنگی برگزاری این دیدار با حضور دبیرکل، معاونان، رؤسا و نمایندگان دپارتمان‌های امور بین‌الملل، پزشکی، فناوری اطلاعات، تشریفات، مسئولیت اجتماعی و بازیهای جوانمردانه، حراست، مالی، روابط عمومی، اداره کل تربیت بدنی استان تهران، هیات فوتبال تهران، داوران و نماینده ورزشگاه آزادی در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون درباره اقدامات و مذاکرات صورت گرفته جهت برگزاری این دیدار توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه نشست نیز حاضرین در جلسه توضیحات لازم را درباره اقدامات و برنامه‌ریزی‌ مدنظر حوزه فعالیت‌شان بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: براساس برآوردها و برنامه‌ریزی‌های باشگاه نساجی قرار است تماشاگران فوتبال بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و طبق برنامه قرار است ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک این دیدار را تماشا کنند که ۲۵۰۰ نفر از آنها تماشاگر خانم خواهد بود.

سامانه بلیت‌فروشی این دیدار ۴۸ ساعت قبل از بازی برای تماشاگران باز خواهد شد.

نساجی به علت مجوز نگرفتن ورزشگاه وطنی قائمشهر نمی‌تواند در ورزشگاه خانگی خود میزبانی کند و دیدارهایش در آسیا به ورزشگاه آزادی منتقل شده است که در حال بازسازی و بهبود وضعیت سکوها و سازه ورزشگاه است.

از ابتدای فصل جاری هیچ تماشاگری در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا (بازی پرسپولیس برابر النصر که با حکم کمیته انضباطی از داشتن تماشاگر محروم بود) در این ورزشگاه حضور نیافته است.

کاروان الهلال همراه با ستارگانی مثل نیمار، یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ و ... قرار است دوشنبه برای بازی با نساجی وارد تهران شوند. باشگاه نساجی برای میزبانی از پرافتخارترین تیم آسیا ستاد ویژه‌ای را تشکیل داده است.