پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رشیدی: شرایط در استقلال خوب پیش نمی رود

پیشکسوتان باشگاه استقلال که عمری خاک این باشگاه را خورده اند همچنان وضعیت کنونی نیمشان هستند. اکثریت آنها از نوع مدیریت در باشگاه نا راضی هستند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بازیکن سابق و پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد مشکلات فنی این تیم با جذب دو بازیکن خارجی مرتفع خواهد شد.

منصور رشیدی بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم اظهار کرد: شرایط متاسفانه خوب نیست و بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالباتشان در تمرین شرکت نمی‌کنند و با توجه به اینکه حتی این تیم توانست اسپانسر هم پیدا کند اما بازیکنان حاضر با حضور در تمرین نیستند و این مساله ممکن است برای تیم ضرر داشته باشد.البته شنیدم با پرداخت بخشی از مطالبات اعتصاب شکسته شد.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلی مسابقات بهترین زمان ممکن برای تیم بود که به هماهنگی بهتری دست پیدا کند که متأسفانه شرایط این گونه نیست و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات تیم حل شود  تا تیم  برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده شود.

رشیدی درخصوص اینکه قرارداد بازیکنان خارجی هنوز ثبت نشده است افزود: مشکل دیگر استقلال هم این است که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و مسئولین این باشگاه باید هرچه زودتر این مشکلات را حل کنند. به نظرم حضور دو بازیکن خارجی می‌تواند مشکلات استقلال را در طول فصل حل کند و نکونام با توجه به اهمیت این مساله پیگیر جذب این بازیکنان است.

او درباره پیش بینی خود از داربی تهران بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تمرین نمی‌کنند از شرایط آمادگی بدنی دور هستند و این به ضرر استقلال خواهد بود. داربی یک بازی خاص است و از گذشته هر تیمی از لحاظ روحی و ‌روانی در شرایط مناسبی باشد می‌تواند برنده این بازی باشد. البته هنوز زود است بخواهیم درباره داربی صحبت کنیم زیرا ممکن است ابتدا بازی‌های هفته‌های دیگر برگزار شود و سپس داربی.

رشیدی درباره کسر امتیاز از سپاهان توسط کمیته انضباطی تصریح کرد: تصمیم کمیته انضباطی این بود که از سپاهان امتیاز کم شود و به نظرم تخلف این تیم محرز شده که ارکان قضایی چنین تصمیمی را گرفته است. امیدوارم اگر تیم‌های دیگر هم تخلفی کرده‌اند به آن هم رسیدگی شود.

بازیکن سابق استقلال درباره مدعیان قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: سپاهان و پرسپولیس و استقلال می‌توانند امسال جزو مدعیان قهرمانی باشند. درست است از سپاهان امتیاز کم شد اما این تیم هنوز مدعی قهرمانی است.